Wynik wyszukiwania w bazie Polska Bibliografia Lekarska GBL
Zapytanie:
TUROWSKA-KÓSKA
Liczba odnalezionych rekordów:
2
Przejście do opcji zmiany formatu
|
Wyświetlenie wyników w wersji do druku
1/2
Tytuł oryginału:
Problem based learning jako alternatywna forma nauczania studentów. Doświadczenia w nauczaniu medycznych działań ratunkowych studentów IV roku poznańskiej Akademii Medycznej.
Tytuł angielski:
Problem Based Learning - the alternative form of teaching students. Teaching quality care students of fourth year Medical University of Poznań - our experiences.
Autorzy:
Podlewski
Roland,
Turowska-Kóska
Anna,
Grześkowiak
Małgorzata,
Żaba
Zbigniew
Źródło:
Med. Intens. Rat. 2002: 5 (1) s.55-57, bibliogr. 9 poz., sum.
Sygnatura GBL:
313,477
Hasła klasyfikacyjne GBL:
anestezjologia
Wskaźnik treści:
ludzie
Streszczenie polskie:
Przedstawiono teoretyczne podstawy nauczania problemowego. Opisano próbę nauczania studentów IV roku Wydziału Lekarskiego zaawansowanej resuscytacji krążeniowo-oddechowej nową metodą dydaktyczną.
Streszczenie angielskie:
Theoretical backgrounds of the problem based learning were presented. An attempt of medical students training in ALS using the new method was described.
2/2
Tytuł oryginału:
Porównanie wyników szkolenia metodą nauczania problemowego i podającego w zakresie pierwszej pomocy na poziomie lekarskim studentów IV roku Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Tytuł angielski:
Training in first aid - a comparison of problem based learning and programmed teaching results in a group of 4th course medical students of Karol Marcinkowski University of Medical Sciences in Poznań.
Autorzy:
Turowska-Kóska
Anna,
Podlewski
Roland,
Żaba
Zbigniew,
Grześkowiak
Małgorzata
Źródło:
Med. Intens. Rat. 2002: 5 (2) s.101-104, il., tab., bibliogr. 8 poz., sum.
Sygnatura GBL:
313,477
Hasła klasyfikacyjne GBL:
anestezjologia
Typ dokumentu:
badanie porównawcze
Wskaźnik treści:
ludzie
Temat korporatywny:
Akademia Medyczna w Poznaniu
Streszczenie polskie:
Praca dotyczy porównania wyników szkolenia studentów metodą nauczania problemowego i podającego w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy. Badaniem objęto studentów IV roku Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Poznaniu. Przeprowadzone testy wiedzy i umiejętności wykazały lepsze wyniki nauczania metodą problemową.
Streszczenie angielskie:
The study compares a qualified first aid training results of students either with problem based learning method or programmed teaching method. The study was conducted in a group of fourth course medical students on University of Medical Sciences in Poznań. The knowledge and skill tests revealed better results of the students taught with problem-based learning method.
stosując format:
z abstraktem i deskryptorami
z abstraktem
z deskryptorami
skrócony