Wynik wyszukiwania w bazie Polska Bibliografia Lekarska GBL

Zapytanie: TUROWSKA-KÓSKA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/2

Tytuł oryginału: Problem based learning jako alternatywna forma nauczania studentów. Doświadczenia w nauczaniu medycznych działań ratunkowych studentów IV roku poznańskiej Akademii Medycznej.
Tytuł angielski: Problem Based Learning - the alternative form of teaching students. Teaching quality care students of fourth year Medical University of Poznań - our experiences.
Autorzy: Podlewski Roland, Turowska-Kóska Anna, Grześkowiak Małgorzata, Żaba Zbigniew
Źródło: Med. Intens. Rat. 2002: 5 (1) s.55-57, bibliogr. 9 poz., sum.
Sygnatura GBL: 313,477

Hasła klasyfikacyjne GBL:
  • anestezjologia

    Wskaźnik treści:
  • ludzie

    Streszczenie polskie: Przedstawiono teoretyczne podstawy nauczania problemowego. Opisano próbę nauczania studentów IV roku Wydziału Lekarskiego zaawansowanej resuscytacji krążeniowo-oddechowej nową metodą dydaktyczną.

    Streszczenie angielskie: Theoretical backgrounds of the problem based learning were presented. An attempt of medical students training in ALS using the new method was described.


    2/2

    Tytuł oryginału: Porównanie wyników szkolenia metodą nauczania problemowego i podającego w zakresie pierwszej pomocy na poziomie lekarskim studentów IV roku Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
    Tytuł angielski: Training in first aid - a comparison of problem based learning and programmed teaching results in a group of 4th course medical students of Karol Marcinkowski University of Medical Sciences in Poznań.
    Autorzy: Turowska-Kóska Anna, Podlewski Roland, Żaba Zbigniew, Grześkowiak Małgorzata
    Źródło: Med. Intens. Rat. 2002: 5 (2) s.101-104, il., tab., bibliogr. 8 poz., sum.
    Sygnatura GBL: 313,477

    Hasła klasyfikacyjne GBL:
  • anestezjologia

    Typ dokumentu:
  • badanie porównawcze

    Wskaźnik treści:
  • ludzie

    Temat korporatywny:
  • Akademia Medyczna w Poznaniu

    Streszczenie polskie: Praca dotyczy porównania wyników szkolenia studentów metodą nauczania problemowego i podającego w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy. Badaniem objęto studentów IV roku Wydziału Lekarskiego Akademii Medycznej w Poznaniu. Przeprowadzone testy wiedzy i umiejętności wykazały lepsze wyniki nauczania metodą problemową.

    Streszczenie angielskie: The study compares a qualified first aid training results of students either with problem based learning method or programmed teaching method. The study was conducted in a group of fourth course medical students on University of Medical Sciences in Poznań. The knowledge and skill tests revealed better results of the students taught with problem-based learning method.

    stosując format: