Wynik wyszukiwania w bazie Polska Bibliografia Lekarska GBL

Zapytanie: SOJKIN
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/1

Tytuł oryginału: Wybrane aspekty marketingu w procesie doboru i dystrybucji aparatów słuchowych.
Tytuł angielski: Selected marketing aspects in the hearing aids fitting and their distribution.
Autorzy: Sojkin Bogdan, Pruszewicz Antoni, Świdzińska Anna, Świdziński Piotr
Źródło: Otolaryngol. Pol. 2002: 56 (2) s.207-211, il., bibliogr. 8 poz., sum.
Sygnatura GBL: 313,466

Hasła klasyfikacyjne GBL:
  • otorynolaryngologia

    Streszczenie polskie: Warunki wolnorynkowe stwarzają polskim firmom medycznym wiele szans rozwojowych, lecz niosą ze sobą również niekorzyść dostosowania się do coraz bardziej indywidualnych i wyszukanych potrzeb konsumentów. Celem niniejszego referatu jest zaznajomienie słuchaczy z podstawowym aspektem zastosowania marketingu na rynku aparatów słuchowych. Zawarte w nim spostrzeżeania i wnioski zostały sformułowane na podstawie wnikiliwych obserwacji i badań empirycznych. Poruszane problemy dotyczą podstawowych pojęć, takich jak rola właściwie dobranych kanałów dystrybucji, odpowiedni sposób obsługi klienta (pacjenta), a także specyficzny na tym rynku sposób promocji. W pracy podjęto próbę ukazania różnych relacji zachodzących pomiędzy firmami oferującymi aparaty słuchowe, specjalistami (np. lekarzami, audiologami) a pacjentami, użytkownikami aparatów słuchowych.

    Streszczenie angielskie: The developing of free market in Poland gives medical firms of opportunites but also necesity of adoption for more and more individual needs of customes. This article presents some aspects of marketing on the hearing aids market. The conclusions are based on long observation and empirical research. Problems mentioned in it are connected with principales like distribution channels, specific customers services and promotion. It also shows relations between medical firms, specialists, doctors, audiologistts and real customers.

    stosując format: