Wynik wyszukiwania w bazie Polska Bibliografia Lekarska GBL

Zapytanie: BONETYŃSKA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku

1/1

Tytuł oryginału: Assessment Center metoda prognozująca zadowolenie z pracy.
Tytuł angielski: Assessment Center - a method prognosing work satisfaction.
Autorzy: Bonetyńska Agnieszka
Źródło: Zdr. Publ. 2002: 112 supl. 1: Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia na progu XXI wieku s.51-54, il., tab., bibliogr. 6 poz., sum. - Konferencja pt. Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia na progu XXI wieku Biłgoraj 21-22.09. 2002
Sygnatura GBL: 301,109

Typ dokumentu:
  • praca związana ze zjazdem

    Wskaźnik treści:
  • ludzie

    Streszczenie polskie: Obserwując zagęszczony i wymagający rynek pracy osoba poszukująca pracę zadaje sobie pytanie: czy gdy już dostanę tę pracę to będę z niej zadowolony? Pracodawca natomiast analizuje czy zatrudniony pracownik będzie efektywny, lojalny, odpowiednio zmotywowany, dobrze wykształcony itd. Dlatego pracodawca konstruuje model idealnego kandydata i posiłkując się różnymi technikami wybiera najlepszych pracowników. W pracy tej opisuję stopień zadowolenia z pracy pracowników call center przyjętych do pracy na drodze najkosztowniejszej techniki rekrutacji - assessment center. Technika ta umożliwia wyselekcjonowanie bardzo jednorodnej grupy osób. W ten sposób właściwi ludzie pracują na odpowiednich dla nich stanowiskach. Ale czy to wszystko o co powinien zadbać pracodawca?

    Streszczenie angielskie: When obserwing the dense and demanding labaour market a person who seeks a job asks oneself a guestion: "Once I've finally found a job, will I be satisfied with it?", whereas and employer takes into consideration whether a potential employee will be efficient, loyal, properly motivated, well-educated etc. Therefore the employer creates an ideal candidate model and by means of various techniques chooses the best candidates. In this paper I focus on the call centre employees that have been recruited by means of the most expensive recruitment technique: assessment centre and research their job satisfaction. This method enable a selection of a homogenic group of people the most suitable for this kind of job. The paper also explores potential tools at the employer's disposal that may increase the job satisfaction and, consequently, the productivity of his staff. However, is that all that the employer should take care of?

    stosując format: